Relatiemarketing “With a touch of Sails”

Het sterkste communicatiemiddel is nog steeds de ontmoeting zelf, het echte 1-op-1 contact.

“With a touch of Sails”  is het antwoord op de noodzaak om stelselmatig extra aandacht aan je klanten te geven en zo te binden aan je bedrijf.
De klantbelevenis, de persoonlijke interactie en het doel staan daarbij voorop.

  • “With a touch of Sails” vervangt de traditionele klantbezoeken en maakt klantcontact tot een klantbelevenis, verlaagt de kosten en verhoogt de effectiviteit.
  • “With a touch of Sails” biedt jouw klanten extra netwerk kansen en ruimte voor cross-selling.
  • “With a touch of Sails” biedt een kapstok voor marketing en communicatie voor, tijdens en na het evenement.

“With a touch of Sails” is goed te budgetteren, duidelijk in zijn doelstelling, eenvoudig te managen.

Boute uitspraken zult u zeggen, misschien, en toch durf ik die discussie met u aan te gaan.

Lees verder ….

Posted in Geen categorie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *